Home دسته‌بندی نشده آموزش طراحی کارت ویزیت املاک برای کمک به شما در بستن معامله

آموزش طراحی کارت ویزیت املاک برای کمک به شما در بستن معامله

0

یک قانون شناخته شده در فروشگاه ها وجود دارد: داشتن کارت ویزیت برای تجارت. خوب ، هنوز باید بسته شود ، اما داشتن کارت ویزیت خوب باید برای تجارت املاک بسیار مهم باشد. با دیدن آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ می توانید برای خودتا طراحی کنید و نیازی به دیگران ندارید.
فروش املاک و مستغلات یک تجارت مستقیم است. مدل کسب و کار شما فقط یک روش مناسب (حتی مهم) برای مشاهده اطلاعات تماس شما نیست. اینگونه مشتریان شما را به یاد می آورند. خریداران قبل از اینکه تصمیم بگیرند که کجا مراجعه کنند ، آیا آنها مایل به خرید یا فروش املاک هستند ، از بسیاری از بنگاه های املاک و مستغلات اوراق تجاری را جمع می کنند. آموزش مقدماتی طراحی کارت ویزیت به برجسته شدن در جمع کمک می کند.

در مشاغل املاک و مستغلات ، تعجب آور است که زمین کمی در دسترس است. شما باید نام ، نشان شرکت ، شماره تلفن ، ایمیل و شاید وب سایتی در آنجا داشته باشید. و شما باید از فضای کمی که در اختیار دارید استفاده کنید. چه در حال ساخت کارت ویزیت باشید و چه در ساخت کل تجارت خود از ابتدا ، این برای تعادل بسیار مناسب است. بیایید نگاهی به تجارت املاک و مستغلات بیندازیم تا ببینیم آیا می توانیم طرحی را پیدا کنیم که به شما الهام بخشد.

روی سرم می افتم

یکی از قدیمی ترین و بارزترین نشانه ها ، ایمنی خانه و گرمای سقف است. این شما را در زیر باران باران و در آفتاب خنک می کند. سقف مانعی ندارد. سقف بدون سقف؟ این مسخرست

بسیاری از دلالان از این نماد استفاده می کنند ، اما اجازه ندهید که شما را از این امر باز دارد. اگر نام تجاری شما برای جلب نظر خانواده ها طراحی شده است ، یک ظاهر کلاسیک به شما حس ثبات و راحتی را می دهد که بدنبال آن هستند. این امر به ویژه در مورد خریداران اولین بار در خانه که در هر مرحله از مراحل کار نیاز به راهنمایی دارند ، صادق است. شما باید با یک کارت ویزیت که دست آنهاست ، شروع کنید.
نماهای شهر

این شهر هرگز نمی خوابد و معاملات ملکی نیز این کار را نمی کنند. وقتی نوبت به مدرنیسم و ​​هیجان شهر می رسد ، کارت ویزیت شهری جسورانه و مینیمالیستی دقیقاً به یادداشت مناسب می رسد.

نکته خوب در مورد خط افق این است که این یکی از معدود طرح های آرم است که در پرتره به همان خوبی در منظره پشت کارت ویزیت کار می کند. این امر باعث می شود تا در طراحی کارت ویزیت شما قابلیت استفاده و خلاقیت بیشتری داشته باشید.
مکان ، مکان ، مکان

فقط این نیست که چه ملکی را می فروشید ، بلکه کجا را نیز می فروشید.

آنچه منحصر به منطقه ای است که تحت پوشش آن قرار می گیرید ، چه یک محله ، شهر یا کل منطقه. حال تصور کنید کسی از آن سوی کشور یا حتی از دنیا به اینجا منتقل شود. شما نمادی نمی خواهید که مشخص کند چه چیزی دارایی های شما را از هم متمایز می کند؟
نمایش ملک

در واقع ، مهمترین مرحله در فروش خانه یا ساختمان ارائه آن است. این یک اصل کاملاً ساده است.

همین اصل در مورد کارت شما نیز صدق می کند. در چه کاری تخصص دارید؟ بت یام؟ ساختمان تجاری؟ مجتمع های آپارتمانی؟ یک کارت بصری از روی کارت شما نشان می دهد نوع کارگزار شما چیست. این امر به ویژه اگر نمایانگر رده غیر معمول املاک و مستغلات باشید ، می تواند مفید واقع شود.
صفات انتزاعی

بعضی اوقات کیفیت نمایندگی شما غیرممکن است. یا شاید همیشه تغییر کند. این در املاک و مستغلات خیلی غیر معمول نیست. کارت ویزیت انتزاعی به شما امکان می دهد متفاوت باشید و هویت برند خود را در یک بازار همیشه در حال تغییر ثابت نگه دارید.

اما لازم نیست کاملا انتزاعی باشد. در حالی که دینامیک کارت ویزیت انتزاعی را حفظ می کنید ، فقط چند خط طول می کشد تا به شکل آسمان خراش یا خانه اشاره کنید.
نام آن چیست؟

یکی از راه های کمک به مشتریان در یادآوری نام شما (یا شرکت شما) تبدیل این نام به خود یک آرم است. (این “علامت کلمه” نامیده می شود.)

آنچه در مورد جناس برجسته خوب است این است که به افراد کمک می کند نام را حتی وقتی کارت ویزیت شما را در دست ندارند به خاطر بسپارند. اگر مشتری سابق دارای دوست یا عضوی از خانواده باشد که علاقه مند به خرید ملک جدید است ، به احتمال زیاد شما را به شخص دیگری توصیه می کند.

از نظر سبک ، علائم نگارشی کارها را ساده می کند. فقدان آرم به عنوان کلاسیک احساس می شود. اگر خصوصیاتی که شما نمایندگی می کنید از وسعت بیشتری برخوردار هستند ، ممکن است همان شکلی باشد که می خواهید.
لمس شخصی

اگر می خواهید بدانید آیا می توانید به شخصی اعتماد کنید ، به چشمان او نگاه می کنید. اما شما همیشه نمی توانید در آنجا باشید تا چشمان مشتری خود را نگاه کنید. بنابراین ، یک عکس راهی عالی برای نشان دادن اطمینان و اطمینان شماست و می توانید بهترین خانه را برای مشتری خود پیدا کنید.

کارت ویزیت عکس ، لمس انسان را ایجاد می کند. بیشتر از همه ، املاک و مستغلات مربوط به روابط است و نشان دادن چهره شما ارتباط بیشتری با شما برقرار می کند.

و بگذریم ، اکثر مردم نام خوبی ندارند و واسطه های زیادی در آنجا هستند. قرار دادن صورت روی کارت به افراد آینده کمک می کند تا شما را به خاطر بسپارند. کارت ویزیت املاک و مستغلات با تصویر به معنای واقعی کلمه “چهره با نام” قرار داده شده است.

مارک خود را در جیب خود داشته باشید

به عنوان یک کارگزار می خواهید لوگوی خود را در همه جا ، به اندازه بازاریابی در فضای باز ، به اندازه شخصی به عنوان یک کارت ویزیت در دست خود ، ببینید. اکنون که برخی از کارهایی را که می توانید برای ایجاد کارت ویزیت به یاد ماندنی انجام دهید مشاهده کردید ، نگاهی به بسیاری از طراحان بزرگ ما بیندازید تا یکی از آنها را پیدا کنید که به شما کمک می کند طراحی کارت ویزیت شما به خانه بیاید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here