Home دسته‌بندی نشده با آموزش افتر افکت یک اثر واقعی ایجاد کنید

با آموزش افتر افکت یک اثر واقعی ایجاد کنید

0

آیا تا به حال یک انیمیشن آموزشی افتر افکت دیده اید یا سعی در جذب تبلیغات یا مشتری دارد؟ اموزش افتر افکت حرفه ای به شما کمک می کند یکی از این فیلم ها را بسازید و دیگران را درگیر تجارت کنید.

در این آموزش  نحوه بازآفرینی انیمیشن هایی مانند این مدل ها را به شما نشان می دهم.

اگر تجربه استفاده از این نوع سرگرمی ها را دارید ، احتمالاً قبلاً از اصطلاح ساخت چنین انیمیشن هایی اطلاع داشته اید. خوب این مقاله از این عبارت استفاده می کند ، اما این کار را به روشی کاربرپسندتر با روشی آسان برای استفاده ، تغییر تنظیمات و دیدن همه مراحل انجام می دهد همان کار کنترل. برای بارگیری از مقاله ، فقط روی پیوند به اطلاعات موجود در فیلم کلیک کنید. بیایید شروع کنیم

تناسب موثری ایجاد کنید
پس از بارگیری اسکریپت ، می توانید آن را با قرار دادن در پوشه رابط اسکریپت نصب کنید. برای رفتن به آنجا ، به برنامه های خود بروید و نسخه After Effects را که استفاده می کنید ، “Scripts” ، “ScriptUI Panels” را دریافت کنید. پس از دریافت EZ Inertia در این فایل ، پس از Effect مجدداً راه اندازی شده و می توانید شروع به کار کنید.

سلام به همه ، این Owen و Motion Array است و در این آموزش نحوه بازآفرینی انیمیشن هایی مانند این مدل ها را به شما نشان می دهم.

اگر تجربه استفاده از این نوع سرگرمی ها را دارید ، احتمالاً قبلاً از اصطلاح ساخت چنین انیمیشن هایی اطلاع داشته اید. خوب این مقاله از این عبارت استفاده می کند ، اما این کار را به روشی کاربرپسندتر با روشی آسان برای استفاده ، تغییر تنظیمات و دیدن همه مراحل انجام می دهد همان کار کنترل. برای بارگیری از مقاله ، فقط روی پیوند به اطلاعات موجود در فیلم کلیک کنید. بیایید شروع کنیم

تناسب موثری ایجاد کنید
پس از بارگیری اسکریپت ، می توانید آن را با قرار دادن در پوشه رابط اسکریپت نصب کنید. برای رفتن به آنجا ، به برنامه های خود بروید و نسخه After Effects را که استفاده می کنید ، “Scripts” ، “ScriptUI Panels” را دریافت کنید. پس از دریافت EZ Inertia در این فایل ، پس از Effect مجدداً راه اندازی شده و می توانید شروع به کار کنید.

بسیار خوب ، پس به قسمت After Effects می توانید اسکریپت را با رفتن به Window> Inertia EZ باز کنید. بنابراین می توانید آن را در هر مکانی که می خواهید بکشید و رها کنید. اکنون من یک ترکیب جدید می سازم تا بتوانم به شما نگاهی اجمالی به فیلمنامه بدهم. در ترکیب جدید من یک لایه شکل جدید ایجاد می کنم (Layer> New> Shape Layer) و یک مستطیل اضافه کرده و به آن پر می کنیم. خوب ، بنابراین بیایید در مورد اینرسی EZ به سرعت صحبت کنیم. در بالای رابط ، گزینه های “ترکیب” و “لایه” را دارید. این تعیین می کند که کنترل های گزاف گویی به کجا می روند. اگر ترکیبی را انتخاب کنید ، EZ Inertia یک لایه تنظیم جدید ایجاد می کند و کنترل ها را روی آن قرار می دهد. به این ترتیب ، اگر چندین لایه در یک ترکیب داشته باشید که همه از این عبارت استفاده می کنند ، می توانید تنظیمات را در یک لایه تغییر دهید در مقابل همه آنها. اگر یک لایه انتخاب شود ، کنترل ها روی لایه انتخاب شده قرار می گیرند.

خط بعدی رابط دارای 5 کادر تأیید است. این 5 ویژگی تغییر است که توسط میانبرهای صفحه کلید آنها نمایش داده می شود. P موقعیت ، S مقیاس ، R چرخش ، T کدری و A نقطه لنگر است. تمام خصوصیات آزمایش شده ، بیان گزاف گویی را بدست می آورند. سپس دکمه About وجود دارد ، پاک کنید و اعمال کنید. با پاک کردن ، عبارت از ویژگی های برجسته حذف می شود و Apply آن را اضافه می کند. بنابراین ، این کار باعث می شود به رابط کاربری بپردازید ، حالا بیایید شروع به استفاده از آن کنیم.

اولین کاری که من انجام می دهم اضافه کردن چند فریم کلیدی به این لایه شکل است. در 0 من یک قاب کلیدی برای چرخش و مقیاس تنظیم می کنم و هر دو را روی 0 تنظیم می کنم. سپس در قاب 7 مقیاس را به 200 و چرخش را به 180 درجه تغییر می دهم. سپس من به قاب 20 حرکت می کنم و یک قاب اصلی برای مکان تعریف می کنم. در قاب 27 شکل را به سمت راست حرکت می دهم. اگر هم اکنون پیش نمایش آن را ببینید ، یک انیمیشن بسیار زشت مشاهده خواهید کرد. حالا نمی گویم این اسکریپت باعث زیبایی آن می شود ، اما قطعاً جالب تر خواهد بود. با استفاده از لایه شکل انتخاب شده ، جعبه های موقعیت ، مقیاس و چرخش را بررسی می کنم و سپس روی اعمال کلیک می کنم. خواهید دید که یک مجموعه لایه تطبیق جدید به نام “تطبیق فیزیک” وجود دارد. اگر به کنترل های اثر بروید ، سه شاخص به نام دامنه ، فرکانس و پوسیدگی مشاهده خواهید کرد. با تنظیم این تنظیمات ظاهری متفاوت خواهید داشت. ما در برخی از مثالهای دیگر به این موارد خواهیم پرداخت ، اما در حال حاضر بیایید نگاه کنیم که انیمیشن با عبارت اعمال شده چگونه است. شما می توانید گزاف گویی را در تمام ویژگی ها ببینید و در راه زیبایی است.

بنابراین بیایید چند نمونه را مرور کنیم. در این مثال اول سه مدار وجود دارد و همه آنها به طور مساوی فریم های کلیدی دارند. تنها تفاوت در تنظیمات Amplitude ، Frequency و Decay است. مدار اول مقادیر پیش فرض است ، دوم دامنه و پوسیدگی افزایش می یابد. مدار سوم دامنه و فرکانس را افزایش می دهد ، به علاوه کاهش پوسیدگی. با مشاهده این سه مدار می توانید درک کنید که هر یک از این ویژگی ها چه کاری انجام می دهد. دامنه بر میزان کلبه ها تأثیر می گذارد و به عقب باز می گردد. دامنه بالاتر به معنای مقادیر بیشتر تندرست است. فرکانس به این سرعت است که جهش ها اتفاق می افتد. فرکانس بالاتر به معنی برگشت سریعتر است. کاهش سرعت فروکش کردن آنهاست. تجزیه بالاتر به این معنی است که سریعتر فرو خواهد رفت.

در مثال دوم من پنج مربع با فریم های کلیدی مشابه دارم که به موقع جبران شده اند. همه به دنبال تطبیق فیزیک هستند ، بنابراین اگر تصمیم بگیرم که می خواهم تنظیمات را تغییر دهم تمام کاری که باید انجام دهم این است که آن را در لایه تطبیق فیزیک تغییر دهم. نمونه سوم پاندول است. بنابراین در اینجا چرخش EZ به چرخش اعمال شد و دامنه بالا رفت و کاهش و فرکانس کاهش یافت.

این مثال چهارم دارای یک انیمیشن حباب چت با چرخش و مقیاس است. بیایید از ابتدا تا انتها آن را مرور کنیم. بنابراین من حباب گپ را انتخاب می کنم ، مقیاس و چرخش را در EZ Inertia بررسی می کنم ، سپس روی پاک کردن کلیک می کنم. من همچنین از شر فریم های کلیدی موجود در آن خلاص می شوم ، سپس لایه مطابقت فیزیک را حذف می کنم. بسیار خوب ، در قاب 7 من قاب های اصلی را برای نردبان و چرخش به ترتیب در 100٪ و 0 درجه تنظیم می کنم.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here