Home مديريت و حسابداری برپایی دور دوم از سلسله سمینارهای حوزه ی بازاریابی با رویکرد توسعه فروش

برپایی دور دوم از سلسله سمینارهای حوزه ی بازاریابی با رویکرد توسعه فروش

0
موضوعات اساسی و محوری در این رویداد:

*** سمینارهای عملی در فضاهای دانشگاه ***
در روز برگزاری سمینار به 2 نفر تور کیش رایگان و به 2 نفر تور 1 روزه یک روزه پاداش داده می شود

مخاطبان این سمینار:
مدیر ارشد شرکت
-مدیریت میانی شرکت
-آنهایی که به مباحث مدیریت و بازاریابی توسعه فروش علاقه مند هستند
-دانش آموزان را مدیریت کنید
کارشناس در بخش بازاریابی و فروش شرکت
– کارشناسان تبلیغات ، روابط عمومی و تحقیق و توسعه

—————–
معرفی استاد:

دکتر کامران صحت:

دکترای بازاریابی در انگلیس دارد

مشاوران شرکت: داروخانه جابر بن حیان ، زیراکس ، آزمایش ، ایران خودرو ، بانک متال ، بانک کشاورزی ، ال جی ، هاکوپیان ، سازمان انرژی اتمی ، مرسدس بنز ایرانی ، مرکز آموزش بازرگانی وزارت بازرگانی ، سازمان توسعه تجارت کیش ، استیل آلبرت شرکت نفت و بیمه آلبرت

دکتر علیرضا فیض بخش:

دانشکده تحصیلات تکمیلی مدیریت سیستم ، دانشگاه توکیو (1999)

رئیس هیئت مدیره دانشگاه صنعتی شریف و بنیانگذار دفتر توسعه کارآفرینی

-دانشگاه دکترای مدیریت فناوری و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف-دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف مدیر گروه مدیریت

بنیانگذار اولین مرکز کارآفرینی دانشگاهی ایران در دانشگاه صنعتی شریف

دکتر محمود استقلال:

دارنده مدرک DBA از دو کشور (مقام اول در آزمون ورودی)

-ﻣﺪﻳﺮ ﺻادرات (ﺷﺮﻛﺖ اﺳﺘﻴﻞ اﻟﺒﺮز)

برگزار كنندگان: گروه آموزشی دانش سیتی
مهلت ارسال چكيده مقالات:
مهلت ارسال متن كامل مقالات:
تاريخ برگزاري همايش: 30 خرداد 1393

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here