Home دسته‌بندی نشده جان بخشی به کاراکترها با آموزش موشن گرافیک حرفه ای

جان بخشی به کاراکترها با آموزش موشن گرافیک حرفه ای

0

یکی از مهم ترین مسائلی که در همایش های مربوط به آموزش موشن گرافیک و انیمیشن به آن پرداخته میشود استفاده از کاراکترها میباشد و در این مقاله آموزش موشن گرافیک حرفه ای میخواهیم به این مورد بپردازیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم تا یاد بگیریم چطور با کمک آموزش موشن گرافیک حرفه ای به یک شخصیت جان داده و از آن استفاده لازم را ببریم.

با آموزش حرفه ای موشن گرافیک یاد بگیرید که چگونه یک شخصیت را “متیرک” کنید

انیمیشن شخصیت چیزی بیشتر از انیمیشن نیست. شما باید با هر نگاه قصه بگویید و احساسات را فقط در چند قاب بفروشید. به همین دلیل به عهده گرفتن نقش بسیار مهم است! و در این آموزش ساخت موشن گرافیک در افتر افکت به همین موارد میپردازیم.

آموزش موشن گرافیک
کارتون کلاسیک “Takes” – گرچه برای شخصیت های متحرک و برای خودتان سرگرم کننده و مفید است – حاوی عناصر و فرمول هایی است که به انیمیشن لطیف تری از فیلم های سرگرم کننده و سایر کارهای طراحی حرکت مبتنی بر شخصیت می افزاید که در آموزش حرفه ای موشن گرافیک این ها را یاد می گیرید. همچنین می تواند بهبود یابد.
بیایید در این آموزش motion graphic ابتدا یاد بگیریم که چگونه یک “tech” ایجاد کنیم ، و سپس برخی از روشهایی را که می توانیم با استفاده از “فرمول را بگیریم” برای بهبود برخی از انیمیشن های عمومی و ظریف ، بررسی کنیم. ممکن است برخورد کند
اگر می خواهید ورق Mogran و انیمیشن های ایجاد شده برای این مقاله را کاوش کنید ، پوشه Project Effect Collected را از اینجا بارگیری کنید.
پرونده های پروژه را بگیرید و دنبال کنید!

اکنون دوره های موشن گرافیک را بارگیری کن
شرایط را توضیح دهید
طول می کشد
“نگاهی” به یک کارتون کلاسیک در واقع فقط یک واکنش شدید است. وقتی به این نوع واکنش در کارتون فکر می کنیم ، معمولاً به چیزی شبیه به این دیوانه و اغراق آمیز فکر می کنیم:
شخصیت-پویا-طول می کشد 1 gif
Ton Ton Adventures – انیمیشن وارنر بروس و سرگرمی آمبولانس
اما “گرفتن” می تواند حتی ظریف تر باشد ، زیرا کمتر از واکنش فوق است:
شخصیت متحرک-2 گیف می گیرد
Defy Duck – انیمیشن وارنر بروس
رایج ترین احساسی که در “گرفتن” هنگام طراحی موشن گرافیک کلاسیک می بینیم حیرت انگیز است ، اما “گرفتن” در واقع می تواند هر نوع واکنش احساسی باشد. در اینجا یک “تبریک” وجود دارد:
شخصیت پویا-3gif می گیرد
باب اسفنجی نگهبان
و در اینجا یک “فناوری ترسناک” وجود دارد:
شخصیت-پویا-گرم می شود
دنیای شگفت انگیز – گامبال – شبکه کارتون
حتی حساس ترین واکنش احساسی را به این “فن آوری درخواست” می دهد.
شخصیت-پویا-طول می کشد 5 gif
بازار دخانیات. توسط انیمیشن کیوتو
ارزش های
یک اصطلاح کلی در روش ساخت موشن گرافیک مانند در موسیقی. این یک لحظه انیمیشن است. لهجه ها می توانند “سخت” یا “نرم” باشند. “مالیات” معمولاً با لحنی “سخت” کار می کند. لهجه های سخت لزوماً همان لحظاتی نیستند که به وضوح می بینیم ، گاهی اوقات لهجه بیش از دیده شدن «احساس» می شود. در زیر سه لهجه واضح در مجموعه عکس آورده شده است. به خصوص هنگامی که راکون روی سنگ می پرد مراقب باشید. کمی “پاپ” وجود دارد که به سختی می بینیم ، اما قطعاً “احساس” می کنیم. این “پاپ” “لهجه” است. آنچه ما به وضوح می بینیم فقط “حل و فصل” شده تا زمانی که روی “سنگ” بنشینیم. ببینید آیا می توانید با این آموزش موشن گرافیک حرفه ای هر سه لهجه را انتخاب کنید!
شخصیت پویا 6. gif طول می کشد
Animex – انیمیشن وارنر بروس و سرگرمی آمبولانس
4 موقعیت اساسی
چه دیوانه باشید و چه “فن آوری” ظریف تری را متحرک کنید ، 4 فرم اساسی در فرمول کلی “فناوری” وجود دارد. اکنون بخاطر داشته باشید که به محض یادگیری ساختار “طول می کشد” در خم شدن یا شکستن این “قوانین” آزاد خواهید بود. اما همیشه درک کامل قوانین مهم است قبل از اینکه در این قوانین گیر بیفتیم.
4 موقعیت اصلی عبارتند از:
یادگیری موشن گرافیک را شروع کنید
انتظار
لهجه
مستقر شوید
همچنین هنگام درست کردن موشن گرافیک توجه داشته باشید که وقتی شخصیت ها را متحرک می کنیم ، تقریباً در همه موارد می خواهیم از روش “pose to pose” استفاده کنیم. اگر با روش “pose to pose” آشنایی دارید ، من دوره Character Animation Boot Camp خود را در School of Motion توصیه می کنم تا اصول کار با شخصیت ها را یاد بگیرید.
یکی را آسان بگیرید
بیایید نقش خود را به عنوان “موگران” در اینجا قرار دهیم كه موضع اصلی “گرفتن” ما را نشان می دهد. (می دانید ، شخصیت موگران من را به یاد کسی می اندازد ؛) این مجموعه زیبا از اشکال را الکس پاپ باورنکردنی برای شما آورده است!
1.اموزش موشن گرافی را دنبال کنید – بعد از دیدن ، شنیدن یا تجربه شخصیت.
2. انتظار – که در واقع یکی از 12 اصل انیمیشن است! توجه داشته باشید که این پسوند “مخالف” پسوند بعدی است. سر موگران پایین است ، شانه هایش بالا است ، چشمانش بسته است. به یاد داشته باشید که “انتظار” حرکتی کوچک در جهت مخالف حرکت بزرگتر است.
Ac لهجه – این عمل اساسی “گرفتن” است و اغراق آمیزترین نسخه عبارتی است که ما می گیریم. در این مرحله از آموزش موشن توجه داشته باشید که سر بالا ، شانه ها پایین و چشم ها باز هستند. همانطور که قبلاً گفته شد ، در بسیاری از موارد ، قبل از حرکت به سمت ژست بعدی ، وقتی “فقط” روی این پاپ “پاپ” می کنیم ، “احساس” خواهیم کرد.
شخصیت متحرک a1.png را می گیرد
4. تسویه حساب – این یک نسخه کم اغراق از پسوند لهجه است. این بدان معنی است که مخاطب واقعاً “بخواند” واضح است زیرا لهجه “گرفتن” احساسات یا رفتار جدید شخصیت را منعکس می کند.
البته در این فرمول اساسی برای نحوه ساخت موشن گرافیک تغییرات بی شماری وجود دارد. بیا یک نگاهی بیندازیم …
فناوری جانبی (با پیچ و تاب سر)
یک فناوری که شامل چرخش سر است معمولاً “فناوری جانبی” نامیده می شود:
شخصیت متحرک a2.png را می گیرد
1. شروع کنید
شخصیت متحرک a3.png را می گیرد
2. پیش بینی – توجه داشته باشید که ما در حال برگشت به جهت مخالف پسوند بعدی هستیم.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here