Home دسته‌بندی نشده نحوه استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ محصولات خود

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ محصولات خود

0

آیا از رسانه های اجتماعی برای دستیابی به مشتریان جدید استفاده می کنید؟ استفاده از اینستاگرام را امتحان کرده اید؟ اینستاگرام 15 برابر بیشتر از Facebook ، Twitter یا Google+ دارای محبوبیت است. آنچه روزگاری یک برنامه ساده اشتراک عکس بود ، اکنون یک کانال فروش اصلی است.در این مقاله نحوه استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ محصولات خود را بررسی خواهیم کرد وآموزش تولید محتوا در اینستاگرام که اولین گام در رسیدن به یک پیج محبوب است راخواهیدشناخت. دوره تولید محتوا اینستاگرام می تواند شما را در این مسیر همیاری کند.

https://maktabtv.com/Courses/instagram-content/

همچنین می توانید از آموزش های سایت معتبرudemy نیز در این زمینه کمک بگیرید.

در آموزش تولید محتوا در اینستاگرام خواهید دید  میتوانید یک پایگاه بزرگ اجتماعی ایجاد کنید. سیزده درصد از کاربران اینترنت حساب های اینستاگرام دارند و بیش از نیمی از 100 مارک برتر جهان در اینستاگرام هستند. مشتریان (و چشم اندازهای) شما نیز احتمالاً در آنجا هستند. در زیر برخی از روش هایی را که می توانید این افراد را پیدا کرده یا جذب کرده و به طرفداران فعلی خود اضافه کنید لیست می کنم.

هشتگهای خاص مخاطبان را وارد کنید

هشتگ ها روشی برای گروه بندی ایده ها ، مفاهیم یا گفتگوها هستند.در آموزش تولید محتوا در اینستاگرام آنها یافتن دیگران را در مورد موضوعات مورد علاقه خود برای افراد آسان تر می کنند.با قرار دادن هشتگ های مناسب در به روزرسانی های خود ، می توانید به طور موثری به افراد جدید علاقه مند به محصولات خود دسترسی پیدا کنید. نکته اصلی استفاده از هشتگ هایی است که نه تنها عکس ها و تجارت شما را توصیف می کنند ، بلکه به طور فعال آنها را جستجو کرده و از آنها در اینستاگرام استفاده می کنند.

فیلترهای صحیح را اعمال کنید

اکثر مردم به این فکر نمی کنند که فیلترهای موجود در اینستاگرام چه تاثیری بر تعامل دارند – مادر آموزش تولید محتوا در اینستاگرام خواهیم دید  فقط از آنچه به نظرمان خوب می رسد استفاده می کنیم و تبلیغ می کنیم. به نظر می رسد که فیلتر مورد استفاده شما ممکن است بر تعامل کلی تأثیر بگذارد. تحقیقات اخیرنشان می دهد تصاویر با فیلتر Mayfair ، فیلتر نشده یا با فیلتر Inkwell با لایک و نظر بیشتر به پایان می رسد.

 انتشار در زمان انتخاب

مانند همه شبکه های اجتماعی ، دانستن اینکه جامعه شما احتمالاً چه مشارکتی دارد به شما کمک می کند موثرترین زمان در آموزش تولید محتوا در اینستاگرام را برای تبلیغ انتخاب کنید. IconoSquare گزارشی بهینه سازی دارد که بهترین زمان برای به روزرسانی را براساس سابقه تبلیغات قبلی و میزان تعامل شما مشخص می کند.این گزارش دایره های سیاه نشانگر زمانهایی است که شما در حال حاضر ارسال می کنید و دایره های خاکستری روشن است که نشان دهنده میزان تعاملی است که آن پست ها دریافت می کنند. بزرگترین حلقه ها با رنگ خاکستری روشن بهترین دوره ها را برای ارسال شما بر اساس درگیری پیروان شما نشان می دهند.

با پیروان رقبا درگیر شوید

شخصی که حساب اینستاگرام رقیب شما را دنبال می کند شخصی است که می خواهید با او صحبت کنید. می خواهید در مورد وب سایت ، محصول یا خدمات (بهتر) خود به آنها بگویید ، درست است؟این کاربران قبلاً به سادگی با انجام حساب رقیب خود به محصول شما علاقه نشان داده اند. یافتن و تعامل با آنها تعداد دنبال کنندگان و همچنین منجر به صلاحیت های شما را افزایش می دهد. ابزارهای مختلفی در آموزش تولید محتوا در اینستاگرام وجود دارد که می تواند به شما کمک کند پیروان رقبای خود را پیدا کنید. به عنوان مثال ، از JustUnfollow برای جستجوی حساب های اینستاگرام رقبای خود با نام استفاده کنید و لیستی از همه کسانی را که آنها را دنبال می کنند به شما می دهد. با در دست داشتن این لیست ، با چشم اندازهای جدید خود تماس بگیرید – آنها را دنبال کنید و یکی از عکس های آنها را لایک کنید یا نظر دهید.

 با اینستاگرام محبوب کار کنید

یکی از موثرترین راه ها برای گسترش جامعه اینستاگرام درآموزش تولید محتوا در اینستاگرام ، درخواست ضربه ای سنگین در محوطه خود است که محصول شما را به نمایش بگذارد. برخلاف تاکتیک های قبلی ، معمولاً این قیمت تبلیغاتی – پرداخت یا ارسال محصولات برای آزمایش – وجود دارد ، اما نتایج می تواند چشمگیر باشد.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here