Home دسته‌بندی نشده نکات انتقال فایل های افترافکت

نکات انتقال فایل های افترافکت

0

اکنون که اصول انتقال فایل های وکتور از Affinity Designer به After Effects را بررسی کردیم ، بیایید نکات انتقال فایل های افترافکت را بررسی کنیم. در این مقاله فوق العاده یادگیری موشن گرافیک شما کارآمدتر می شود و ما به درستی پرونده های EPS خود را آماده می کنیم تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنیم. همچنین برای آموزش بیشتر روی لینک کلیک کنید.

صبر کن. شما نمی خواهید در گودال سگ های اسکلتی بیفتید …
نکته 1: چندین مسیر برداری را صادر کنید
در اینجا یک سوال برای شما وجود دارد: اگر دنباله ای از چندین لایه پشت سر هم با یک خط در Affinity Designer داشته باشید و هنگام وارد کردن پرونده ها به After Effects ، هر سطر را روی لایه خود بخواهید چه می کنید؟
01_5 نکات حرفه ای برای ارسال فایل های وکتور مضر به
به طور پیش فرض ، هنگامی که فایل EPS را به یک لایه شکل تبدیل می کنید و سپس لایه شکل خود را به عناصر جداگانه منفجر می کنید ، همه مسیرها در یک گروه در یک لایه شکل قرار می گیرند.
این ممکن است رفتاری باشد که شما بدنبال آن هستید ، اما اگر همه مسیرها را در لایه های شکل جداگانه بخواهید چه می کنید؟

برای اینکه بتوانیم همه لایه های خط را در لایه های جداگانه در After Effects منفجر کنیم ، باید یکی از دو کار را انجام دهیم.
لایه های شکل انفجاری یک گزینه
لایه های داخل Affinity Designer را مهار می کند تا خط با ویژگی مشابه در کنار یکدیگر نباشد. این ممکن است بسته به پرونده پروژه شما ممکن نباشد و یکی از تکنیک هایی است که من اغلب از آن استفاده نمی کنم.

در صحنه بالا ، مربع هایی در Affinity Designer اضافه شد تا در After Effects حذف شوند. این روش مانند استفاده از آهن برای تفت دادن مروارید است. کار می کند ، اما قطعاً گزینه های بهتری وجود دارد …
لایه های شکل انفجاری گزینه دو:
تمام پیوندهای خود را با ویژگی های مشابه انتخاب کنید و شروع به پر کردن پیوندها کنید. کششهایی که متشکل از امیدهای مستقیم هستند بدون تغییر به نظر می رسند ، در حالی که سکته های با تغییر جهت پر می شوند. هنوز وحشت نکنید ، ما به راحتی آن را در After Effects برطرف خواهیم کرد.

پس از ورود به افتر افکت ، فایل EPS را به یک لایه شکل تبدیل کرده و به عناصر منفجر کنید. تمام لایه های حاوی خط را با استفاده از پرکننده انتخاب کنید. هنگامی که لایه ها انتخاب می شوند ، کلید “Alt” را نگه دارید + رنگ را فشار دهید تا لایه شکل سه بار پر شود تا بین گزینه های رنگ متشکل از Fill> Linear Gradient> Radial Gradient> None جابجا شوید. اینگونه انجام می شود، اینجوری درست میشه:

نکته 2: عناصر گروه
در یک صحنه در Affinity Designer ، ممکن است چندین لایه داشته باشید که یک شی را تشکیل می دهند. اگر نیازی به انیمیشن روی عناصر منفرد نیست ، با صادر کردن یک شخصیت در Affinity Designer ، اشیا objects را به عنوان پرونده EPS خود صادر کنید.
تمام لایه های موضوع را انتخاب کنید. برای گروه بندی عناصر از میانبر صفحه کلید “CTRL (COMMAND) + G” استفاده کنید. هنگامی که همه لایه های خود را گروه بندی کردید ، برای صادرات به persona بروید.

در سمت راست ، لایه ها / گروه ها در صفحه ای با عنوان “لایه ها” ظاهر می شوند و صفحه سمت چپ با عنوان “برش” نشان می دهد که کدام لایه ها به صورت پرونده های جداگانه ظاهر می شوند. به طور پیش فرض ، برشی برای هر صحنه وجود دارد که می توان برای جلوگیری از صادرات آن ، علامت آن را برداشت.
در پانل لایه ها ، لایه ها / گروه های علاقه را انتخاب کنید و روی دکمه ای با عنوان “ایجاد یک تکه” در پایین پانل کلیک کنید. پس از کلیک بر روی آنها ، برش ها در صفحه Slices ظاهر می شوند.

برشهای ایجاد شده به اندازه عناصر موجود در لایه / گروه خواهند بود. برای اینکه عناصر در هنگام وارد شدن ویژگی به After Effects در موقعیت صحیحی قرار بگیرند ، باید موقعیت را تنظیم کرده و اندازه را بر روی ابعاد comp خود قرار دهیم.
به عنوان مثال ، اگر ما در حال کار با کیفیت HD هستیم ، باید ویژگی های تغییر شکل را مانند تصویر زیر نشان دهیم.

این چند نکات انتقال فایل های افترافکت به پایان میرسد. کمی بعد با نکات بیشتری در خدمت شما هستیم.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here