Home دسته‌بندی نشده چگونه با آموزش طراحی بسته بندی پایدار مشتریان خود را شگفت زده کنیم

چگونه با آموزش طراحی بسته بندی پایدار مشتریان خود را شگفت زده کنیم

0

چگونه می توانیم مشتریان خود را از طریق بسته های پایدار شگفت زده کنیم؟ پاسخ این سوال را می توان خلاصه کرد زیرا سوال برای مصرف کنندگان بسیار زیاد است. گزارش های مصرف کنندگان نشان می دهد که مصرف کنندگان محصولاتی را خریداری می کنند که به جای تولد به محیط زیست اهمیت می دهند. ادامه

بر اساس نظرسنجی جهانی Nielsen’s Nielsen درباره مسئولیت اجتماعی شرکت های اجتماعی ، پنجاه و پنج درصد از کاربران آنلاین جهانی در 60 کشور حاضر به پرداخت هزینه بیشتر برای محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت های وفادار هستند. از نظر اجتماعی مثبت هستند. مطالعه جدید نیلسن. وی افزود: “هر روز مردم بیشتری به دنبال تأثیرات اجتماعی تولید و بسته بندی هستند.

4 راه برای ایجاد همان عامل Wow برای مشتریان خود:
زباله کمتری ایجاد کنید
با کاهش بسته های محصول ، ضایعات محصول را کاهش دهید.

مواد بسته بندی
از بین مواد قابل بازیافت یا زیست تخریب پذیر انتخاب کنید. اگر به 100٪ پلاستیک نیاز دارید ، به دنبال پلاستیک پایه ذرت یا پلاستیک قابل بازیافت باشید.

مصرف کننده را تشویق کنید که از بسته بندی شما گزینه ای انتخاب کند
از تخیل خود برای اختراع چیزی منحصر به خود بسته استفاده کنید. آن را قابل استفاده مجدد کنید. L’emballage Vert این کار را در بسته بندی های قابل استفاده مجدد بر پایه کاغذ برای ذخیره محصولات غذایی خشک و مایع انجام داد. لیوان های JOCO آنها از نظر محیط زیست ایمن ، 100٪ قابل بازیافت و مبتنی بر کاغذ هستند. پس از خالی شدن محصول از لیوان ، دستورالعمل هایی در مورد نحوه استفاده از ظرف برای ذخیره قهوه ، چای یا شکر ، ذخیره قلم و موارد دیگر وجود دارد.

بسته بندی مبتنی بر کاغذ را انتخاب کنید
آیا می دانید کاغذ سریعتر از هسته سیب تجزیه می شود؟ کاغذ بیشترین جمع آوری شده اما همچنان بازیافت شده ترین ماده در جهان است. نیازی به گفتن نیست که بسته بندی های کاغذی به راحتی قابل تنظیم هستند ، بنابراین می توانید با آن بسیار خلاق باشید.
بسیاری از مارک ها شروع به گنجاندن داستان برند خود و اطلاعات شرکت در داخل بسته بندی خود کرده اند. این روش دیگری است که شما می توانید مشتریان خود را به روشی فراموش نشدنی و سازگار با محیط زیست هیجان زده کنید.

بسته بندی محصولات طی سالهای اخیر مسیری طولانی را طی کرده است. اخیراً ، استفاده از طراحی بسته های خلاقانه ابزاری قدرتمند برای نام تجاری و بازاریابی برای بالا بردن وفاداری برند به مصرف کنندگان بوده است. بسته بندی چند حسی در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین و بزرگترین روندها در میان بسیاری از مشاغل متمرکز بر محصول است.

بسته بندی چند حسی 5 درک حسی را لمس می کند که به طور سنتی به عنوان طعم ، ظاهر ، لمس ، بو و صدا شناخته می شوند. ایده این است که با ارائه برداشت های حسی متعدد از محصول یا بسته بندی محصول به مصرف کنندگان ، احتمال خریداران بیشتر است. با ایجاد یک ارتباط عاطفی از طریق حواس ، محصول و نام تجاری شما برای خریداران به یاد ماندنی تر می شود ، بنابراین وفاداری به مارک تجاری را افزایش می دهد و همچنین آنها را به فروش تبدیل می کند.

اکنون محصولات با افزودن تحریک بصری ، تحریک لمس ، تحریک صدا یا تحریک بو از طریق بسته بندی خرده فروشی خود بهبود می یابند. این کار با استفاده از فن آوری های مختلف بسته بندی مدرن مانند برجستگی ، پوشش های لمسی نرم ، پوشش های UV بالا ، پوشش های براق و غیره انجام می شود.

نمونه ای از چگونگی محبوبیت بسته بندی چند حسی برای اولین بار ، آنهوسر-بوش است که برچسب چند حسی را برای مارک آبجو خود طراحی کرد. بسته بندی آبجوی آنها حاوی برچسب های حسی زیادی نبود. یکی از عکسهای مارک تجاری که آبجوش به آن معروف بود ، ماسک جمجمه ای شکل روی برچسب بود. این فقط در نور ماوراlet بنفش یا هنگامی که فشار (توسط انگشتان) به خود برچسب وارد می شود قابل مشاهده است. در پشت برچسب بطری آبجو یک عنصر تغییر دهنده رنگ وجود داشت که به لطف جوهر کمک شده توسط برچسب کروم در هنگام سرد تغییر رنگ داد. در حاشیه یادداشت ، کوکا کولا نیز این کار را با تغییر قوطی های پاپ خود بر اساس دما انجام داد. این نمونه ای از استفاده از محرک لمسی در بسته بندی محصولات خلاقانه برای ارتقا the خاطره انگیز محصول و نام تجاری و همچنین ایجاد هویت و وفاداری به برند است.

بو همچنین به عنوان محرک قدرتمندی در بسته بندی محصول مورد استفاده قرار می گیرد ، زیرا قوی ترین حس مرتبط با حافظه است. این کار توسط فن آوری های مختلف تقویت بو مانند خراش و بوی برچسب محصول یا بسته بندی واقعی بسته بندی بویی که پس از باز شدن آزاد می شود ، انجام می شود. بسته بندی IPod این کار را انجام می دهد ، در داخل کارتن iPod که یک بار باز می شود ، بوی معطر بهاری از هوا برای مصرف کننده آزاد می شود. چه روش قدرتمندی برای یک مشتری است که می تواند نسبت به محصول شما واکنش احساسی داشته باشد و بارها و بارها به خرید برگردد.

صدایی که به عنوان راهی برای برانگیختن پاسخ عاطفی مصرف کننده استفاده می شود ، صدایی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. به عنوان یک مثال بسیار ساده ، فقط صدای باز کردن بسته بندی محصول یا حتی ریختن یک نوشیدنی از نوشیدنی مورد علاقه خود برای تحریک حواس خود به روشی مثبت (یا حتی منفی) است. شرکت محبوب میان وعده های غذایی Prito Lay در سال 2010 شکل جدیدی از بسته بندی زیست تخریب پذیر برای تراشه های خود ارائه داد.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here