Home دسته‌بندی نشده کروماکی با دوره آموزش پریمیر

کروماکی با دوره آموزش پریمیر

0

یکی از مسائلی که خیلی در صنعت سینما و تبلیغات و به صورت کلی تولید محتوای ویدیوی کمک شایانی نموده است کروماکی و یا پرده سبز بوده که به علت نزدیک بودن رنگ بدن انسان به آبی و قرمز سبز رنگ انتخاب شده است، بنا بر این در تمام موارد دوره آموزش پریمیر مشاهده شده که به آن تمرکز زیادی گذاشته شده چرا که دست شما رو کاملا باز میکنه و میتونین در بک گراند کارتون از هرچیزی استفاده کنین.

یک روش یادگیری آموزش میکس فیلم با پریمیر بسیار مفید در تولید پست ویدیویی درج متقاعدکننده مقاله ای است که در پس زمینه سبز (یا آبی) ضبط شده است ، که به بیننده این توهم را می دهد که مقاله واقعی است. من بخشی از این صحنه هستم. . رایج ترین و م effectiveثرترین روش برای دستیابی به این اثر کلید زدن کروما است.
گردش کار خاص برای کلید زنی کروم با ضبط موضوع در پس زمینه یکنواخت سبز یا آبی آغاز می شود. هنگامی که فیلم به Premier Pro وارد می شود ، پس زمینه با جلوه ای از رنگ chroma key (و گاهی اوقات مات تاری) حذف می شود ، و این مقاله را قادر می سازد با یک عکس یا صحنه دیگر جمع آوری شود. این روش در همه موارد از تصاویر مهم تلویزیونی در اخبار تلویزیون محلی شما گرفته تا گزارش های هواشناسی استفاده می شود.

کشیدن “کلید روشن” چقدر آسان یا دشوار است به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله کیفیت فیلمبرداری (برای دستیابی به نتیجه نهایی لازم است). آیا پس زمینه به همان اندازه روشن بود؟ آیا در حداکثر قالب ویدئو برای Chroma Keying ضبط شده است؟ آیا این موهای بلند سوژه است یا سوژه از طریق شلیک خیلی سریع حرکت می کند؟ این عوامل و سایر فاکتورها تعیین می کنند که آیا شما می توانید با یک کلیک نتیجه رضایت بخشی بدست آورید یا لازم است که مطابق میل خود تنظیماتی انجام دهید.

ایجاد تاری در سطل زباله
در برخی از فیلم های صفحه سبز ، عکس شامل اشیایی است که می توان با محصور کردن این قسمت از قاب از بین برد. اصطلاح فنی این مورد در سطل زباله تار است.

1 در پانل Project ، Chroma Keying Bin را انتخاب کنید.

2 روی ترتیب Chroma Keying دوبار کلیک کنید تا صفحه Timeline باز شود.

توجه داشته باشید که در این توالی 2 لایه فیلم وجود دارد. در ویدئو 2 تصاویری از رقص شادی در مقابل صفحه سبز وجود دارد و ویدئو 1 دارای کلیپی از پس زمینه های متحرک است.

3 برای اجرای دنباله ، نوار فاصله را فشار دهید.

توجه کنید که در انتهای عکس ، صفحه دوربین سمت چپ است و گوشه ای از دیوار را پشت صفحه سبز می بینیم. با محو کردن سطل زباله ، این جسم خارجی را از عکس خارج خواهید کرد.

برای فعال شدن پانل جلوه ها ، 4 Shift + 7 را فشار دهید.

در جعبه Rap Rapid Find 5 محصول را تایپ کنید تا به سرعت اثر محصول را پیدا کنید.

6 در جدول زمانی ، کلیپ موجود در قطعه ویدیویی 2 را انتخاب کنید و سپس بر روی جلوه برش دوبار کلیک کنید تا اعمال شود.

Shift + 5 را فشار دهید تا صفحه کنترل جلوه ها باز شود.

8 در صفحه کنترل جلوه ، روی آن کلیک کنید تا جلوه برش را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که در مانیتور برنامه ، اکنون می توانید کادر محدود کننده در اطراف قاب فیلم را مشاهده کنید ، دسته هایی در بالا ، پایین ، چپ و راست.

9 در جدول زمانی ، نشانگر زمان فعلی را در ساعت 02:18 اسکراب کنید ، جایی که دیوار پشت صفحه در قاب بیشتر دیده می شود.

10 در مانیتور برنامه ، دسته سمت چپ جعبه اتصال را به سمت راست بکشید ، تا زمانی که دیوار در گوشه بالا سمت چپ قاب ظاهر شود.

11 در پانل کنترل جلوه ، بر روی فضای زیر جلوه برش کلیک کنید تا از حالت انتخاب خارج شوید.

برنامه فوق العاده کلید
Ultra Key دارای جلوه قدرتمند Chroma Key است که کشیدن “کلید روشن” را از عکس فیلم پس زمینه صفحه سبز آسان می کند. ابتدا رنگ پس زمینه را مشخص می کنید ، سپس تنظیمات جزئی انجام می دهید که باعث می شود جوی در جدول زمانی 1 مانند لایه پس زمینه در جدول زمانی به نظر برسد.

1 Shift + 7 را فشار دهید تا صفحه جلوه ها فعال شود.

نوع 2 Ultra را در جعبه Rapid Find پیدا کنید تا به سرعت اثر Ultra Key را پیدا کنید.

3 روی آن دوبار کلیک کنید تا Ultra Cafe اعمال شود

4 در صفحه کنترل جلوه ، Ultra Key Effect را پیدا کنید (در پایین پشته قرار خواهد گرفت) و بر روی eDroper کلیک کنید تا فعال شود.

به شات موجود در مانیتور برنامه نگاه کنید و توجه داشته باشید که صفحه سبز به طور مساوی روشن نبود. پس زمینه در سمت راست قاب سبک تر است و به تدریج در سمت چپ قاب تاریک می شود. این یک سناریوی معمول است که ویراستاران باید با آن کنار بیایند.

بهترین روش برای این وضعیت انتخاب سایه سبز در قاب بین عمیق ترین و سبک ترین قسمت های زمینه سبز است.

5 در Program Monitor ، روی یک مقدار سبز که بین روشن ترین و تاریک ترین قسمت های سبز در کادر است کلیک کنید. در این صورت ، در سمت چپ صورت جوی قرار می گیرد.

پس زمینه سبز اکنون از قاب ناپدید شده است و اکنون می توانید کلیپ پس زمینه را در ویدئو 1 مشاهده کنید. با این حال ، این هنوز “کلید واضح” نیست زیرا هنوز می توانید تاریکی را در پس زمینه سمت چپ ، جایی که صفحه سبز به شدت روشن شده بود ، مشاهده کنید. انجام برخی تنظیمات کوچک این مسئله را برطرف می کند.

6 در صفحه کنترل جلوه ، Ultra Key Effect را پیدا کرده و پیکربندی را از ترکیب به کانال آلفا در فهرست بازشو خروجی تغییر دهید.

در Program Monitor اکنون می توانید کانال آلفای کلیپ یا اطلاعات شفافیت را مشاهده کنید. مناطق سیاه شفاف هستند ، در حالی که مناطق سفید مبهم هستند.

هدف زمانی که شما هستید

تنظیم کنترلها در جلوی Ultra Key باعث می شود که کل پس زمینه کاملاً سیاه شود ، در حالیکه سوژه کاملاً سفید است (به استثنای لبه های موضوع که باید در نیمه راه بین سفید و سیاه باشد تا از “لبه سخت” روشن نشود موضوعی که می تواند کامپوزیت را جعلی و غیرقابل قبول جلوه دهد).

7 بر روی مثلث افشای کنار Matte Generation در جلوی Ultra Key کلیک کنید تا خصوصیات آن مشخص شود.

8 روی مقدار ویژگی Pedistal کلیک کنید و آن را به سمت راست بکشید تا مقدار 100 شود. هنگام کشیدن ، توجه کنید که پس زمینه تقریباً کاملاً سیاه می شود ، در حالی که موضوع سفید است.

در این حالت ، با تنظیم ویژگی Pedistal 95٪ راه شما را به این سمت می کشاند ، اما هنوز منطقه ای را در گوشه بالا سمت چپ پس زمینه مشاهده خواهید کرد که کاملا سیاه نشده است. سپس ویژگی Shadow را برای پایان کار تنظیم می کنید.

9 روی مقدار Shadow کلیک کنید و آن را به سمت چپ بکشید تا مقدار 25 شود. هنگام کشیدن ، ببینید که پیکسل های سفید باقی مانده در پس زمینه سیاه می شوند.

10 روی منوی بازشوی Output کلیک کنید و تنظیمات را از Alpha Channel دوباره به Composite تغییر دهید.

11 در Timeline ، نشانگر زمان فعلی را به ابتدای دنباله بکشید و سپس فاصله را فشار دهید تا پخش شود.

جوی اکنون به طرز قانع کننده ای در پس زمینه ترکیب شده است. اگر این کلیپ با صفحه سبز و به طور مساوی روشن گرفته می شد ، تنظیم دقیق شما الزامی نبود. واقعیت در دنیای تولید فیلم و فیلم این است که سردبیران باید با تصاویر صفحه سبز ضبط شده در شرایط بهینه و نه چندان بهینه کار کنند. خبر خوب این است که با جلوه های Ultra Key ، معمولاً فقط باید هنگام شروع کار رنگ “میانه” را انتخاب کنید و سپس تنظیمات جزئی را انجام دهید همانطور که برای به دست آوردن نتیجه مطلوب انجام دادید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here